hi everybody! I'm Italian and live in Italy, hope someone would like to speak to me about Italy and more..Italians are not lazy! Euro is killing us we don't afford to do anything! Bye
-
ciao, mi presento. Hello!
Sat, December 24, 2005 - 12:42 AMCiao,
I would like to introduce myself
I'm a US citizen, and I'm half italian (my grandparents are from Sicilia). I'm an entertainer, I taught at the circus school in Torino in 2003-2004, and in 2006 plan to travel to Italy in June to perform at a few festivals around the country. My Italian is so-so, but I speak very well if we're talking about juggling! I am coming to italy with some other performer friends of mine who speak no italian, so it will be up to me to do all the talking! would love to talk to others who love italy
(e adesso, la stessa lettera in il mio male italiano)
Ciao, mi chiamo Paul "Garbanzo", sono americano, ma anche un mezzo italiano. i miei nonni eranno da sicilia. Sono un artista, giocoliere, mangio fuoco, commedia, etc. ho insegnato alla scuola dei artsi circensi a Torino due anni fa. Il prossimo anno faro' un viaggio a Italia per fare spettacolli a delle feste della strada con gli miei amici. Miei amici non parlano italiano, solo Io, e parlo italiano mezzo-mezzo... se parliamo di giocoliere, il mio italiano e' molto buono, ma parliamo di altri cose e forse non e' buono.
vourreii parlare con persone di italia,
a presto
Paul